22 jul. 2024

Docents de l’EUIT visiten l’Escola Superior de Saúde Cruz Vermelha Portuguesa de Lisboa

/
Posted By
/
Comments0

Els dies 9, 10 i 11 de juliol, les docents del grau en Infermeria Sandra Monné i Ester Peñataro han fet una estada a l’Escola Superior de Saúde Cruz Vermelha Portuguesa, de Lisboa (ESSL). Aquesta mobilitat ha estat emmarcada dins un ERASMUS teaching & training amb l’objectiu de compartir metodologies docents entre les dues universitats, especialment dins del camp de la simulació clínica.

L’Ester i la Sandra han pogut assistir a sessions en les que els professors de l’ESSL han presentat els seus projectes aplicats a la comunitat en diferents àmbits, també han pogut visitar el CrossSim Health Center i han pogut veure l’aplicació del Body Interact a simulació, a l’actualitat una innovació docent dins del camp de la simulació. Ha sigut una oportunitat per compartir tipus de simulació i novetats dins d’aquest àmbit.

 

Altres activitats que s’han portat a terme han sigut visitar la seva clínica acadèmica, laboratoris de pràctica clínica, l’Hospital da Cruz Vermelha en el que els estudiants ERASMUS de l’EUIT poden fer pràctiques i la seu nacional da Cruz Vermelha Portuguesa.

En aquesta estada també s’han fet reunions per trobar sinèrgies en l’àmbit de la recerca entre l’ESSL i l’EUIT.

 

Ha sigut una visita molt intensa amb moltes activitats molt interessants. Ha sigut una gran experiència i ha enfortit les relacions internacionals entre els dos centres. Gràcies per la hospitalitat de tots els professors de l’ESSL que han acompanyat a la Sandra i a l’Ester en aquest ERASMUS.

Thanks to Filipe Moura (Coordinator of the International and Mobility Office), Paulo Santos (Coordinator CrossSim Health Centre/ERASMUS+ Nursing), Leila Sales (Director of the Nursing Department), Rita Marques (Nursing Department Coordinator), Matilde Soares (CrossI&D Coordinator), Rita Marques (Nursing Department Coordinator), Matilde Soares (CrossI&D Coordinator) & professors involved in research, simulation and practical teaching.