15 des. 2017

Sessions d’innovació docent a l’EUIT

/
Posted By
/
Comments0
/

Els passats dilluns 11 (matí) i dimarts 12 (tarda) de desembre, el grup GIDI (Grup d’innovació docent en Infermeria) van realitzar una sessió formativa “diferent”, es tracta d’un seminari d’innovació docent dins l’assignatura de Pensament Infermer i Història del Tenir Cura

La sessió (tant la del grup del matí com la del grup de la tarda) tenia com a objectiu l’aplicació de la metodologia Flipped Classroom o Classe Invertida en l’aprenentatge dels models de cures en infermeria.  Concretament es va treballar la proposta de tenir cura anomenada Teoria del Dèficit d’Autocura (de l’autora D.Orem).

Aquestes sessions s’emmarquen en un projecte més ampli d’investigació on es pretén conèixer si l’ús de metodologies actives i participatives amb l’ús de les TIC’s afavoreix la integració de coneixements teòrics.

La valoració dels estudiants i de les docents ha estat molt satisfactòria.