12 nov. 2019

Celebració del dia de la Teràpia Ocupacional a les Cotxeres de Sants

/
Posted By
/
Comments0
/

El dia 9 de novembre, a les Cotxeres de Sants (Barcelona), es va dur a terme una sessió per celebrar el dia de la Teràpia Ocupacional amb el nom: “Receptant ocupacions: el rol del Terapeuta Ocupacional en la prescripció social”.

Estava organitzat pel COTOC, la Universitat de Vic i l’EUIT, hi van participar més de vuitanta persones i tenia l’objectiu d’aprofundir en el món de la Teràpia Ocupacional mitjançant el diàleg entre diferents professionals experts de la matèria.

Hi va participar la Directora i Dra. Montserrat Comellas com a iniciadora de la jornada, juntament amb els altres representants del COTOC i la UVic, i les Doctores Jennifer Grau i Loreto Gonzalez, com a ponents de la segona taula rodona sobre l’equilibri ocupacional.

 

EUIT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.