6 oct. 2017

Celebració del Dia Mundial de la Teràpia Ocupacional

/
Posted By
/
Comments0
/

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Teràpia Ocupacional, el Col·legi de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya (COTOC), l’Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT) i la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya (UVIC_UCC) us convidem a l’acte:

“Teràpia Ocupacional i Atenció Centrada en la Persona: facilitant la vida quotidiana”

que es durà a terme el dissabte 28 d’octubre del 2017 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

És una activitat oberta, dirigida a professionals, entitats i familiars que pretén oferir una oportunitat d’intercanvi d’experiències des de l’atenció centrada en la persona en diferents àmbits d’intervenció.

US HI ESPEREM!

EUIT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.