20 febr. 2019

L’EUIT davant la convocatòria de Vaga General prevista pel 21 de febrer

/
Posted By
/
Comments0

Demà 21 de febrer hi ha convocada una vaga general per part del sindicat Intersindical-CSC. Els motius de la convocatòria són:

  • Reclamar la derogació completa de la reforma laboral
  • La demanda d’un salari mínim català de 1.200 euros
  • La recuperació de les lleis socials vetades pel Tribunal Constitucional
  • Plena igualtat de tracte i oportunitats als centres de treball
  • Un servei públic de qualitat i amb condicions laborals dignes

Us informem que l’EUIT, romandrà oberta en el seu horari habitual malgrat que no podem garantir el total funcionament de l’escola, ja que, la participació del personal docent i de PAS a la vaga, és de lliure elecció, i aquesta es pot fer el mateix dia. Això és aplicable a les classes, els tallers  i les pràctiques.

La Direcció

EUIT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.