Comiat Anna Cortés
Avui ha estat el darrer dia de l’Anna Cortés a l’EUIT. Després de més de 18 anys a l’àrea de Serveis Acadèmics, ha arribat el moment de la seva jubilació que afronta amb il·lusió i amb ganes de viure moltes experiències en aquesta nova etapa vital.
Hem parlat amb ella del seu pas per l’escola i de la nova etapa vital que començarà.

-
Anna, què t’emportes de la teva etapa a l’EUIT?
M’emporto, sobretot, l’experiència i el privilegi d’haver treballat en un entorn dedicat a la formació de futurs professionals de la salut. Deixo l’escola amb la satisfacció del deure complert al PTGAS i amb la gratitud d’haver compartit quasi dues dècades amb un equip humà excepcional. Em sento molt orgullosa d’haver aportat el meu granet de sorra a la comunitat de l’EUIT. -
Quin record o moment destacaries com el més especial de tots els teus anys als Serveis Acadèmics?
Destacaria el retorn i l’agraïment dels estudiants el dia de la seva graduació. Després d’anys acompanyant-los en les gestions acadèmiques, veure la seva il·lusió en finalitzar els estudis és un moment màgic. Que s’aturin a donar-te les gràcies pel suport rebut durant la seva estada a l’escola és el record més especial que m’emporto. -
Hi ha algun aprenentatge o consell que t’agradaria deixar a les persones que continuen?
El meu consell és que busquin sempre la satisfacció de la feina ben feta. En el nostre dia a dia al PTGAS, de vegades ens perdem entre papers i gestions, però intentar fer-ho el millor possible no només ajuda l’estudiant, sinó que dona un sentit profund i una gran recompensa personal a la nostra pròpia jornada. Treballar amb excel·lència és el que ens fa créixer. - Què és el que més trobaràs a faltar de l’EUIT?
Trobaré a faltar la complicitat del dia a dia amb les meves companyes. Més enllà dels expedients i les matrícules, el que realment queda són els moments de distensió, les rialles compartides i els cafès on hem arreglat el món. Marxo amb la motxilla plena de bons records i d’amistats que espero mantenir fora de l’escola. -
I què és el que tens més ganes de fer a partir d’ara?
Uf! Tantes coses! Sobretot tinc ganes de gaudir de la família i dels amics sense pressa. Vull dedicar-me tot aquest temps que fins ara no he tingut per a mi mateixa i, per descomptat, un dels meus grans plans és viatjar molt i descobrir nous llocs. Començar una etapa per assaborir cada moment!
I avui, per celebaar-ho, ens hem reunit al hall de l’EUIT per compartir un esmorzar especial i entregar-li un detall com a regal de jubilació.



Anna, et desitgem el millor en aquesta nova etapa.
Gràcies per la dedicació, la proximitat i tots aquests anys compartits.
Ens retrobem aviat!


