2 febr. 2018

Diàlegs en Teràpia Ocupacional

/
Posted By
/
Comments0

El pròxim 1 de març a les quatre de la tarda, i dins del cicle de Diàlegs en Teràpia Ocupacional que organitza l’EUIT, podrem assistir a la conferència-debat: De l’hospital al domicili. I ara què?

Un debat que comptarà amb la participació de Terapeutes Ocupacionals especialistes en la matèria, i on es tractarà un tema amb una dura problemàtica, que afecta les persones que han patit una pèrdua en la capacitat per realitzar les seves ocupacions quotidianes, i que està dirigit a estudiants, professionals i a tothom que hi estigui interessat.

Us adjuntem enllaç al díptic on trobareu tota la informació

Reserveu-vos la data!

EUIT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.