25 juny 2020

Activitat no presencial a l’EUIT

Des del passat dia 12 de març, seguint les indicacions del Govern de la Generalitat de Catalunya, es van suspendre totes les activitats acadèmiques i administratives presencials fins a nou avís.

A l’EUIT, el professorat i personal d’administració i serveis continuem realitzant la nostra activitat de forma no presencial, preparant el curs vinent.

Així que per a consultes relacionades amb l’activitat acadèmica us atendrem a través de les plataformes virtuals d’aprenentatge.

Tanmateix, en les pròximes dates iniciarem el període de matriculacions amb la realització de tots els tràmits en línia. Per a qualsevol dubte o informació empleneu el FORMULARI DE CONSULTES que trobareu en el següent enllaç.

EUIT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.